i'm all dressed up and i'm ready to play










(H&M jacket and tights, Vintage skirt and necklaces, Forever 21 top, Michael Kors heels)

I am SOOO in LOVEEE with these shoes. My mom got them on SUPER discount at the MK store - I think they were something like... $34? Crazy.

Mary Emma (who took the pics) is trying to teach me how to model here. That's only reason these poses are somewhat better... lol. But I fail as a model - I cant even keep a straight face.


Yes, that is a piece of artwork. Mary Emma and I sooo got yelled at for this.

Whatever.

It was art for art's sake.

♫ Shiny Toy Guns - Don't Cry Out

31 comments:

  1. Awesome shots! you do not fail at all you look natural!
    That skirt is stunning I love the little button detail! that blazer is very sweet too and the shoes I am green with envy! $34 now way!!

    ReplyDelete
  2. you look adorable! this outfit looks so cute on you.

    and ps, you are added on our links are requested! it would be great if you could add as back too :D

    ReplyDelete
  3. The pics are amazing and the outfit is perfect *.* love it all!
    xx

    ReplyDelete
  4. hahaha. i love that you got yelled at for that. looks like fun! you look great. and i love your outfit!

    ReplyDelete
  5. OMG, i love this outfit!
    So fun and cute!

    Xoxo.

    ReplyDelete
  6. How cute are you ???

    OH what fun we'd have if we could meet up and snap each other all over the city in the cutest duds! :]

    I'm all down with your Q's thinking of scanning over the weekend? Email me, so I have your contact info! xx

    ReplyDelete
  7. I love those MK shoes! Very nice =). Your poses are very cute, as well. Would you mind if I linked you on my blog?

    ReplyDelete
  8. Awesome pics. The art installation is an amazing place to pose. I really like the look of your blazer.

    ReplyDelete
  9. the outfit is lovely. and so is the location.

    ReplyDelete
  10. I love this outfit, and the pictures are beautiful! You are a great model, and you definitely do not fail at it!!

    -Ashley
    http://breakfastatsaks.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ha! it was worth because these are the most amazing pics!

    ReplyDelete
  12. love it. love the outfit, love the place, love the pictures.

    ReplyDelete
  13. ugh i've wanted a band/military jacket forever. and of course, h&m doesn't yet exist in omaha, nebraska.

    dammitttttttttttt

    ReplyDelete
  14. you look amazing!i love love love your outfit
    i aboslutely adore your blog!i was wondering if youd like to exchange links?
    x

    ReplyDelete
  15. I LOVE this outfit. This is completely something that I would wear. Adorable. Love the pop of red.

    :)

    lookuglyinaphotograph.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. OMG I Love that outfit...Sooooo cuteee...Love it Love it..Love it...

    ReplyDelete
  17. I love your jacket and the heels are spectacular. x

    ReplyDelete
  18. These look professional, and you look gorgeous! I think you are a fine model.
    I really like the slouchy white tank with the more structured red skirt. So cute :]

    ReplyDelete
  19. oh yes it's a very pretty outfit (sorry but my english isn't very good :)

    ReplyDelete
  20. ah dont lie you make a great model! that last one looks so cool

    ReplyDelete
  21. Love the whole outfit it's amazing. Especially the shoes. So chic.
    XOXO
    LFC

    ReplyDelete
  22. Oh I love the pop of red here! You look so lovely as always :)

    ReplyDelete
  23. You have a really nice blog. You´re pictures are perfect!

    ReplyDelete
  24. I love the skirt! I find it so hard to find good vintage skirts.
    Hah I love the bottom picture, getting up there must've been tricky.

    ReplyDelete
  25. the second pic is great!
    and, by the way, you have a very nice blog!

    ReplyDelete

FLAUNT IT.

XO. J